Szybki
rozwój nowego produktu Google nie pozwala przejść obojętnie wobec tego portalu.
Jedni uwielbiają G+, drudzy ignorują. Warto jednak być tam ze swoim biznesem.
Dodawanie postów i plusów( tak jak like na Facebooku) stwarza spore interakcje
z użytkownikami. Ciekawostką jest fakt iż72 ze 100 największych marek na
świecie ma konto na G+, tyle że 40% z nich po założeniu konta nie wykazała
żadnej aktywności. Patrząc na zmiany w algorytmach Google portal ten może mieć
niezwykle duży wpływ na pozycjonowanie naszej strony.
Najważniejsze
liczby Google +.
-
645,750,000 zarejestrowanych użytkowników,
-
w Polsce mamy około 630 tysięcy aktywnych profili na G+,
Możliwość
połączenia profilu na portalu z treściami tworzonymi na własnej stronie. Dzięki
temu dany wpis, czy nawet cała strona w wyszukiwarce Google, będzie oznaczona
naszym zdjęciem i nazwą użytkownika. Nadaje to postowi więcej wiarygodności i
przyciąga zdecydowanie większą uwagę potencjalnych klientów, niż zwykłe wyniki
wyszukiwania,
Silna obecność w Google Plus powoduje
mocniejszą pozycję w wyszukiwarce Google.
Porada
jak prowadzić profil na G+
-
dopasuj treści do konkretnych grup użytkowników,
-
pisz z aktywnego, uzupełnionego profilu
- to pomaga w publikacji
-
nie ograniczaj się tylko do samych treści, w przeciwieństwie do FB nie musisz
płacić za zasięgi
-
twórz grupy i kręgi zainteresowań, w ten sposób łatwiej dotrzesz do osób
zainteresowanych osób
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz