wtorek, 29 lipca 2014

Social Media Pinterest

Bardzo lifestyle’owy portal społecznościowy bardzo modny w Wielkiej Brytanii. Idealny do promocji marek designerskich, sklepów z rękodziełem lub wystrojem wnętrz. Układ strony podzielony na tablice ma przejrzysty układ i w łatwy sposób pozwala znaleźć nam wszystko, czego potrzebujemy. Liczby portalu:
- czas spędzony na Pinterest to ok. 15.8 min. (dla porównania YT - 16.4, FB 12.1, T 3.3),
-  topowe firmy: ok. 9500 - 128000 followersów,
-  milion odwiedzających każdego dnia,
- odsadzenie konkurencji,
- ok. 50% korzystających ma dzieci,
- 2/3 użytkowników to kobiety,
- wiek: 25-34 to ponad 1/4 całości użytkowników,
- ma więcej przejść (referral traffic) niż LinkedIn, G+ i YT razem wzięci,
- obszary zainteresowań: rękodzieło, prezenty, hobby, wystrój wnętrz, moda.
Jak skutecznie prowadzić profil na Pinterest:
- twórz indywidualny content( treści, zdjęcia), który zainteresuje twoich fanów,
- pamiętaj by używać takich samych nazw profilu jak w innych social mediach,
-z integruj profil z pozostałymi mediami społecznościowymi,
- używaj keywords( słowa klucze) w biografii,
- bądź kreatywny w nazwach tablic,
- skup się na lifestyle, a nie na produktach,
- buduj przejrzystą tablicę, bez bałaganu,
- pozwól sobie na gustowny humor,
- wchodź w interakcje z fanami,
- zadbaj o wysokiej jakości zdjęcia ze znakiem wodnym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz