Bardzo
lifestyle’owy portal społecznościowy bardzo modny w Wielkiej Brytanii. Idealny
do promocji marek designerskich, sklepów z rękodziełem lub wystrojem wnętrz. Układ
strony podzielony na tablice ma przejrzysty układ i w łatwy sposób pozwala
znaleźć nam wszystko, czego potrzebujemy. Liczby portalu:
-
czas spędzony na Pinterest to ok. 15.8 min. (dla porównania YT - 16.4, FB 12.1,
T 3.3),
-
topowe firmy: ok. 9500 - 128000
followersów,
-
milion odwiedzających każdego dnia,
-
odsadzenie konkurencji,
-
ok. 50% korzystających ma dzieci,
-
2/3 użytkowników to kobiety,
-
wiek: 25-34 to ponad 1/4 całości użytkowników,
-
ma więcej przejść (referral traffic) niż LinkedIn, G+ i YT razem wzięci,
-
obszary zainteresowań: rękodzieło, prezenty, hobby, wystrój wnętrz, moda.
Jak
skutecznie prowadzić profil na Pinterest:
-
twórz indywidualny content( treści, zdjęcia), który zainteresuje twoich fanów,
-
pamiętaj by używać takich samych nazw profilu jak w innych social mediach,
-z
integruj profil z pozostałymi mediami społecznościowymi,
-
używaj keywords( słowa klucze) w biografii,
-
bądź kreatywny w nazwach tablic,
-
skup się na lifestyle, a nie na produktach,
-
buduj przejrzystą tablicę, bez bałaganu,
-
pozwól sobie na gustowny humor,
-
wchodź w interakcje z fanami,
-
zadbaj o wysokiej jakości zdjęcia ze znakiem wodnym.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz