wtorek, 29 lipca 2014

Mikroblogi firmowe

Google uwielbia blogi więc nie jest to miejsce tylko dla cele brytów. Na blogach możesz dzielić się ze swoją wiedzą z klientami. Wielu klientów porad eksperta, który Mozę przekonać ich do wybrania odpowiedniego produktu.  
            Dlatego jeśli prowadzimy nasz biznes internetowy zajmujący się np. sprzedażą tekstyliów do dekoracji wnętrz dzielmy się poradami z naszymi klientami. Jeśli sprzedajemy gry publikujmy recenzje. Budujmy społeczność wokół swojej marki.
            Wpisy na blogu mogą być krótkie ważne, żeby były rzeczowe i regularnie wstawiane. Blogi powinny być integralną częścią sklepu. Dbaj o to, aby promować wpisy w mediach społecznościowych. Proste narzędzia pozwalające sherować Twój content, czyli przycisk lubię to!, czy guzik G+ pozwolą szerszej liczbie osób dotrzeć do twojej strony.
Dużo o budowaniu społeczności wokół swojej marki mówił Jeff Bezos, social media doskonale się do tego nadają.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz