Google
uwielbia blogi więc nie jest to miejsce tylko dla cele brytów. Na blogach
możesz dzielić się ze swoją wiedzą z klientami. Wielu klientów porad eksperta,
który Mozę przekonać ich do wybrania odpowiedniego produktu.
Dlatego jeśli prowadzimy nasz biznes
internetowy zajmujący się np. sprzedażą tekstyliów do dekoracji wnętrz dzielmy
się poradami z naszymi klientami. Jeśli sprzedajemy gry publikujmy recenzje.
Budujmy społeczność wokół swojej marki.
Wpisy na blogu mogą być krótkie
ważne, żeby były rzeczowe i regularnie wstawiane. Blogi powinny być integralną
częścią sklepu. Dbaj o to, aby promować wpisy w mediach społecznościowych.
Proste narzędzia pozwalające sherować Twój content, czyli przycisk lubię to!,
czy guzik G+ pozwolą szerszej liczbie osób dotrzeć do twojej strony.
Dużo
o budowaniu społeczności wokół swojej marki mówił Jeff Bezos, social media
doskonale się do tego nadają.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz