wtorek, 29 lipca 2014

Social Media - Instagram

Instagram to szybkość i opieranie się na naszej pierwotnej tendencji do posługiwania się pismem obrazkowym. Zdjęcie, szybka obróbka, publikacja i kolejne lajki. Instagram to też moda, która ciągle nie osiągnęła szczytu swojej możliwości. I to nie tylko jeden program, ale cała gama różnych innych, wspomagających: od obróbki, po dodawanie bardziej lub mniej spektakularnych efektów, tekstów itp. Sam Instagram bardzo się rozwija - wprowadza nowe filtry, możliwości (np. filmiki, wysyłanie prywatnych wiadomości). Świetnie działa w nim tagowanie. Na Instagramie są gwiazdy i celebryci, wielkie marki. Można za pomocą Instagramu dzielić się fotografią produktową, ale i życiem swojego sklepu.
- instagram to 90 mln użytkowników miesięcznie,
- topowe marki, takie jak Nike, MTV, Starbucks mają po ponad 1mln użytkowników,
- dopełnia on świetnie główne kanały social media, jak Twitter czy FB,
Jak prowadzić skuteczny profil na Instagramie
- używaj go jako możliwości do opowiadania własnej historii - historii swojego e-biznesu,
- nie nudź użytkowników tymi samymi zdjęciami,
- dobre zdjęcie to podstawa,
- kontaktuj się z ludźmi - lajkuj zdjęcia innych, opowiadaj na komentarze, prowadź dialog - sam bądź aktywnym członkiem społeczności,
- rób konkursy buduj pozytywne doświadczenia wokół swojej marki. 

1 komentarz:

  1. Na instagramie można skutecznie się reklamować, jeśli jeszcze nie próbowaliście to polecam zacząć. Bez względu na to jaki biznes tak naprawdę się prowadzi. Z tymże trzeba być prawie cały czas aktywnym aby reagować na odzew, pytania. Stabilne i stałe łącze z internetem będzie konieczne a takie może Wam zapewnić https://fiberlink.pl/ . Firma działa na terenie Małopolski.

    OdpowiedzUsuń