Prowadząc działalność rzeczą powszechną jest zawieranie umów pomiędzy podmiotami B2B.
Każdy z przedsiębiorców prowadzących sprzedaż w sieci
współpracuje z dostawcami tego typu umowy są łatwe do przygotowania. Na takiej umowie powinny znaleźć się takie
dane jak:
-
strony umowy, czyli my i dostawcy ( zalecane jest tutaj
przełożenie dokumentów rejestrowych i decyzja o nadaniu numeru NIP) ,
-
przedmiot umowy(to czego dotyczy umowa) najczęściej zakup
celem dalszej odsprzedaży towarów z oferty naszego dostawcy,
-
określenie ceny, a także należnego rabatu,
-
termin płatności od momentu otrzymania faktury[1],
-
wysokość kredytu kupieckiego[2],
-
czas i sposób realizacji zlecenia[3],
-
określenie prawa wraz z zasadami zwrotu z uwzględnieniem:
liczbowego lub kwotowego określenie ilości zwracanego towaru, czasu w jakim
można dokonać zwrotu, informacji i dokumentów stanowiących załączniki oraz
sposób dostarczenia do dostawcy.
-
zasady rozpatrywania reklamacji,
-
czasem dodatkowo zabezpieczenia ( weksel in blanco),
-
czas na jaki jest zawarta umowa i forma wypowiedzenia.
Zgadzam się, że wiele firm prowadzi teraz głównie działalność na podstawie takich umów. Na przykład w zakresie dostaw towarów, zaopatrzenia. A jak w taki sposób prowadzą współpracę to muszą zadbać o prawidłowe pakowanie towaru, na przykład z pomocą taśm od https://tcmservice.pl/ . Również takich z nadrukami które mogą zapewniać dodatkową formę promocji firmy.
OdpowiedzUsuń