Największym
portalem w którym powinna zagościć nasza firma to Facebook. Portal
społecznościowy z milionami użytkowników dla których jest drugim domem.
Codziennie miliony użytkowników dzielą się spostrzeżeniami na temat
otaczającego świata. Facebook pozwala na
dotarcie do ogromnej ilości fanów, a narzędzia dla developerów pozwalają na
tworzenie różnego rodzaju aplikacji, które pomagają zatrzymać fanów na
firmowych stronach. Dlaczego warto jeszcze zwrócić uwagę na ten portal.
Wystarczy spojrzeć na liczby Facebooka:
-
w Polsce ponad 11 milionów aktywnych użytkowników,
-
prawie 6 milionów użytkowników to
kobiety,
-
średnio na fb spędzamy 18 minut podczas
każdego wejścia na stronę,
-
około 48% użytkowników sprawdza fb zaraz
po przebudzeniu,
-
na fb znajduje się 54,200,000 fanpage,
-
średnio mamy po 130 znajomych i lubimy
80 stron,
-
co 20 min sherujemy średnio 1 milion
linków, wysyłamy dwa miliony zaproszeń do znajomości i 3 miliony prywatnych
wiadomości,
Like,
komentarze i udostępnienia to najlepsze narzędzia pozwalające na interakcje z
fanami. Setki aplikacji, dzięki którym możemy przeprowadzić konkurs, rozdać
kody rabatowe możliwości rozreklamowania naszego biznesu.
Kilka
zasad jak prowadzić profil na Facebooku: - tworzenie
tylko unikalnych treści, które mogą zainteresować fanów, -
tworzenie spójnej tematyki postów,
-
nagradzanie aktywnych fanów,
- odpisywanie fanom – reagowanie na skargi i problemy, - komunikowanie się z
fanami,
-
konkursy to świetny sposób na aktywizację fanów, ale ważne by robić je według
zasad facebooka( ostatnie zmiany pozwalają tutaj na większą swobodę),
- stosowanie unikalnych
treści i zdjęć,
- podawanie źródła materiałów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz