Instagram
to szybkość i opieranie się na naszej pierwotnej tendencji do posługiwania się
pismem obrazkowym. Zdjęcie, szybka obróbka, publikacja i kolejne lajki.
Instagram to też moda, która ciągle nie osiągnęła szczytu swojej możliwości. I
to nie tylko jeden program, ale cała gama różnych innych, wspomagających: od
obróbki, po dodawanie bardziej lub mniej spektakularnych efektów, tekstów itp.
Sam Instagram bardzo się rozwija - wprowadza nowe filtry, możliwości (np.
filmiki, wysyłanie prywatnych wiadomości). Świetnie działa w nim tagowanie. Na
Instagramie są gwiazdy i celebryci, wielkie marki. Można za pomocą Instagramu
dzielić się fotografią produktową, ale i życiem swojego sklepu.
-
instagram to 90 mln użytkowników miesięcznie,
-
topowe marki, takie jak Nike, MTV, Starbucks mają po ponad 1mln użytkowników,
-
dopełnia on świetnie główne kanały social media, jak Twitter czy FB,
Jak
prowadzić skuteczny profil na Instagramie
-
używaj go jako możliwości do opowiadania własnej historii - historii swojego
e-biznesu,
-
nie nudź użytkowników tymi samymi zdjęciami,
-
dobre zdjęcie to podstawa,
-
kontaktuj się z ludźmi - lajkuj zdjęcia innych, opowiadaj na komentarze,
prowadź dialog - sam bądź aktywnym członkiem społeczności,
- rób konkursy buduj pozytywne
doświadczenia wokół swojej marki.
Na instagramie można skutecznie się reklamować, jeśli jeszcze nie próbowaliście to polecam zacząć. Bez względu na to jaki biznes tak naprawdę się prowadzi. Z tymże trzeba być prawie cały czas aktywnym aby reagować na odzew, pytania. Stabilne i stałe łącze z internetem będzie konieczne a takie może Wam zapewnić https://fiberlink.pl/ . Firma działa na terenie Małopolski.
OdpowiedzUsuń