wtorek, 29 lipca 2014

Social media

Każdy kto prowadzi biznes w sieci powinien skorzystać z możliwości jakie dają social media. Najczęściej taka reklama jest bezpłatna. Konta firmowe na znanych portalach społecznościowych pozwalają na budowanie marki. Ogromna interaktywność pozwala na prowadzenie rozmów z użytkownikami. Stwarzając profil biznesowy możemy też zbadać jaki drzemie potencjał w naszym biznesie. Potrzebujemy do tego paru narzędzi oraz chwili czasu, który poświęcimy na zdobycie nowych fanów naszej marki – naszych potencjalnych klientów. W większości portali społecznościowych założenie takiego konta jest bezpłatne jego prowadzenie jest proste. Jeśli chcemy, aby nasze strony na portalach społecznościowych szybko i profesjonalnie wypromowały naszą markę możemy zlecić opiekę nad takim profilem profesjonalistą. 

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem social media są bardzo potężne i jak najbardziej warto jest się w nich reklamować. Ja jeszcze zastanawiam się nad włączeniem kampanii push. Fajnie ten fakt opisano w https://push-ad.com/blog/wlacz-kampanie-push-do-swojego-mediaplanu/ i jestem zdania, że warto to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda forma reklamy może przynosić efekty w postaci zwiększenia zysków, pozyskiwania nowych klientów. Najlepiej korzystać z kilku kanałów jednocześnie, w tym właśnie z kampanii w social mediach. Ale poza tym ta reklama lokalna ma znaczenie, na przykład nadruki na taśmach https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem . Przydatne jeśli prowadzi się biznes online, na przykład sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń